Blog

3 tipy na rýchly a zdravý obed

Rychly a zdravy obed do zasoby na dalsi den. Salaty, sendvice, maso.

Nie vždy máte počas dňa čas na prípravu obeda, a niekedy sa varenie večer, poprípade v noci môže javiť ako príliš únavné. Príprava výživných, zdravých, ale aj sýtych obedov nemusí vždy znamenať strávené nekonečné hodiny v kuchyni. Tu je pár spôsobov ako rýchlo pripraviť chutný obed:

Tip č.1: Dvojitá večera

Pokiaľ varíte večeru, pripravte vždy niečo navyše. Ugrilujte napríklad dva kúsky lososa, uvarte jednu šálku quinoa navyše, alebo sparte hŕbu brokolice. Zjedzte polovicu večere a zvyšné potraviny uložte do tzv. ešusu, alebo potravinovej krabičky. Bum — a zajtrajší obed je pripravený.

Tip č.2: Čiastočná predpríprava: 

Kto vraví, že zdravý obed musí byť úplne celý home-made? Ak si predvaríte isté časti vopred, ušetríte veľa času na prípravu. Vyberte z mrazničky večer veggie burger z poslednej oslavy, alebo grilované kura, a potom uz iba stačí cez deň zbehnúť do miestnych potravín na chlieb pita, hlávkový šalát a pár paradajok, pridať syr, baby špenát, avokádu a salsu. Pokiaľ preferujete prílohy miesto žemľe, alebo pita chleba, skúste kúpiť porciu hmmusu, alebo ryže. Takto rýchlo pozliepaný obed rozhodne nebude “na zahodenie”.

Tip č.3: Magické číslo päť

Ak sa vám príprava obeda na ďalší deň javí ako fuška, pripravte si ingrediencie na všetky obedy v jeden večer naraz. Napríklad zoberte veľký šalát, rozdeľte ho do piatich nádob v nedeľu večer, alebo urobte to isté s veľkým hrncom polievky. Môžete si uvariť fazuľu, alebo cestoviny, alebo si predpripraviť kuracie mäso vo varenom stave. K tomu všetkému patrí veľká porcia rôznorodej zeleniny. Je to skvelá voľba, ak vám nevadí jesť 5 dní v týždni prakticky to isté v rôznych obmenách.

Ak máte akékoľvek ďaľšie tipy na rýchly a zdravý obed, sem s nim 🙂

Tiež by sa vám mohlo páčiť:

Žiadne komentáre

Zanechať odpoveď